Κυριακή 7 Ιουνίου 2009

ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ: ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΩΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ

Δηλωνω καθαρα πως ταχθηκα υπερ της αποχης στις προσφατες ευρωεκλογες και χαιρομαι που το συγκεκριμενο ποσοστο αγγιξε το ιλλιγιωδες 50%. Αλλα παραυτα μου' ρχονται στο μυαλο οι πραγματικοι λογοι που οδηγησαν το ελληνικο εκλογικο σωμα σε αποχη και σκιαζομαι για το τι μελλει γενεσθαι στο κοιωνωνικο-πολιτικο στερεωμα αυτης της χωρα.

Αλλα ας εξηγηθω για να μην παρεξηγηθω.

Οντας μηδαμινα εππηρεσμενος απο τις αναρχικες θεωριες και κανονες συμπεριφορας προς τις εκλογες, δηλωνω ανοιχτα επισημα και περηφανα πως κανενα υποψηφιο κομμα δεν θα μπορουσε να αποσπασει την ψηφο μου.Νιωθω πως κανενα δεν μπορει να με αντιπροσοπευσει πληρως και θεωρω πως αν πιξω σε καποια απο αυτα την ψηφο μου μετα θα το μετανιωσω και θα νιωθω μεσα μου κενος - πως ψηφισα και εγω κατι και αρα μπορω να τιτλοφοριθω ατυπα ψηφοφορος του συγκεκριμενου κομματος και να νιωθω τη χαρα πως ανηκω και εγω καπου.

Δεν εχω καμμια αναγκη να νιωσω καμμια τετια χαρα.

Υπαρχουν απειρες προτασεις που θα μπορουσαν να αντικρισουν τον συλλογισμο μου.

Αλλα πιστεψτε με, εχω και εγω ενα αντεπιχειριμα για καθε σας επιχειρημα.

Τωρα βεβαια θα μου πειτε, γιατι δεν παω να ριξω λευκο ή ακυρο και οτι ψαχνω κατι υπερβολικα εξιδανικευμενο.

Οσο αφορα το πρωτο θα απαντησω πως θεωρω το λευκο εφαμιλο της αποχης και το ακυρο μπορω να το εκλαβω μονο ως κινηση αγανακτησης αλλα στην ουσια ανωφελη, ψηφιζεις εμμεσα το πρωτο κομμα.

Ας μιλησουμε για την εξιδανικευση.

Η κ.Παπαρηγα, στις καθιερωμενες ομιλιες των αρχηγων των κομματων μετα την γνωστοποιηση των αποτελεσματων, δηλωσε πως ειναι εναντια της αποχης καθως ¨αυτοι' δεν βοηθουν το 'Κομμα" να εδραιωσει το χαρακτηρα και την υποσταση του.

Δηλαδη εγω που απηχα συνειδητα, εκανα ασχημα επειδη συμφωνα με την κ.Παπαρηγα επρεπε να παω να ψηφισω το κομμα της, η στην τελικη αναλυση ενα οποιδηποτε κομμα μονο και μονο γα να το βοηθησω.
Η προσωπικοτητα αυτου του Ελληνα πολιτη μπαινει καπου ? Χωραει καπου μεσα στο μεγαλεπιβολα σχεδια της εξουσιας ?
Αν κανενα κομμα δεν με εφραζε και δεν ηθελα να χαραμισω, στην ουσια, την ψηφο μου εκανα ασχημα επειδη δεν βοηθησα στην οικονομια της εκλογικης διαδικασιας ?

Ξερετε κατι ?

Αδιαφορω.

Οπως ολοι τους αδιαφορουν για τους απλους πολιτες και αν δεν αδιαφορουν ακομα γιατι ειναι 'μικροι' ακομα και θελουν ποτισμα για να μεγαλωσουν, θα αδιαφορισουν οταν απλωσουν τα πρασινα φυλλα τους πανω απο ενα αστερι και απο ενα φασιστικο σταυρο θπο το φως μιας δαδας κατω απο την επιβλεωψη του ηλιου.

Οσον βεβαια αναφορα αυτους που δεν ψηφισαν οχι επειδη δεν εχυν τη ψηφισουν αλλα επειδη ετρεξαν στις παραλιες, εσεις ειστε απλα οι τροχοι ποθ εχουν σταματησει να γυρνουν και κανουν τη ν αμαξα σε πολλα σημεια να σερνεται. Σερνεστε χωρις καμμια ιδεολογια και απλα ζητε για να κανετε μπανια και για να εξουσιαζεστε τυφλα απο τον οποιοδηποτε - το ιδιο σας κανει οποιος και να' ναι.

Κλεινωντας, οποιος θεωρει πως επειδη απειχα απο τις εκλογες δεν εχω το δικαιωμα να κρινω και το εκλογικο συστημα και την ολη διαδικασια, μπορει απλα μπορει να το αναφερει.
Θα αντιμετωπισει την σιωπη μου, καθως η απαντηση ειναι εξωφθαλμη στο κειμενο μου.

(σ.σ. : οι αποψεις μου ειναι καθετα διαχωρισμενες απο τις αποψεις πολιτικων κομματων που στηριζουν την αποχη οπως το ΚΚΕ Μ-Λ )


Pellican

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου